Green Queens is het creatieve bureau achter de Belgische merken Froy & Dind, Munoman, Onnolulu, Green ZOO en Aikoo. Al sinds 2011 zijn ze pionier in eerlijke, duurzame, ecologische en mooie kleding. Hun collecties vind je in verschillende winkels overal in België terug, en zelfs in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Engeland en Spanje. Grote ketens zoals JBC en Juttu, maar vooral ook kleine boetiekjes en kinderwinkels.
De nieuwe website draait niet om online kledingverkoop, maar dient om de missie en visie van deze collecties uit te dragen. Ze maakt deel uit van een volledige marketingstrategie die door de dames van Studio Maria tot in de puntjes werd uitgewerkt. Iedereen die in aanmerking komt met één van deze merken, moet direct kunnen zien dat het om duurzame en ecologische kleding gaat. Mooie mode met respect voor mens en milieu. Een mama die belang hecht aan duurzame kleding voor haar kinderen en zo bij Onnolulu terecht komt, moet ook direct de weg kunnen vinden naar de andere merken, zoals de ecologische dameskleding van Froy & Dind en de duurzame mannencollecties van Munoman.
De grootste uitdaging hierbij is dat Green Queens als merk niet in de kijker wordt gezet. Die naam wordt enkel gebruikt door B2B / professionals die online hun bestellingen plaatsen (via een extern pakket). Maar Green Queens dient wel als overkoepelde naam voor vijf onderliggende, sterke merken. Naar die afzonderlijke merken wordt wel veel gezocht. En net op die manier willen we bezoekers kennis laten maken met de andere merken die dezelfde duurzame visie uitdragen. Die visie zit namelijk achter élk van de merken, en plaatsten we op het overkoepelende niveau van Green Queens. En elk merk krijgt een aparte landingspagina waar de eigenheid van dat merk duidelijk wordt door de sterke visuals.